El president de Catalunya Acció, Santiago Espot, participarà aquest divendres, 15 de novembre, en el debat- tertúlia del Fòrum de Debats 2014 de la Vall del Ges , titulat “Com encarar el conflicte amb Espanya”, que tindrà lloc a la Sala d’actes del Casal Parroquial (plaça Nova, 14) de Torelló a dos quarts de nou del vespre.
En aquest acte, Espot analitzarà l’actualitat política referent al procés d’independència de Catalunya, com s’està gestionant per part dels diferents organismes catalans i com encarar el conflicte amb Espanya, des del punt de vista d’una organització independentista com Catalunya Acció.
Santiago Espot, en un debat a Torelló
El president de Catalunya Acció parlarà del conflicte amb Espanya
ARA A PORTADA
-
El Casal Popular Boira Baixa de Manlleu denuncia la «repressió» de la Policia Local: «Ja no callarem més» Irene Giménez Vinyet
-
El ple de Vic desestima la petició de consulta popular plantejada per la Plataforma CAP-Caputxins Irene Giménez Vinyet
-
-
La bona notícia de Pilarín Bayés després d'estar ingressada a l'hospital: «Mai havia estat tant temps sense dibuixar» Redacció
-
Publicat el 14 de novembre de 2013 a les 18:14
Et pot interessar
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
L'abecedari d'Osona i el Lluçanès 2025
-
Política
L'alcalde de Vic en conèixer la resolució del Pla de Barris: «És una grandíssima notícia per la ciutat»
-
Política
Vic rebrà 15 milions d'euros de la primera convocatòria del Pla de Barris
-
Política
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
