Una desena d'agrupaments d'Acció Escolta de Catalunya participen aquest cap de setmana en una gran trobada als terrenys d'acampada d'El Solà, a Sant Quirze de Besora. L'activitat, que aplegarà un total de més de 600 persones, està ambientada en la història d'un accident químic que transforma la població en zombis. D'aquesta manera es pretén incidir en la sensibilització sobre els riscos i les problemàtiques de la contaminació mediambiental. Així doncs, infants i joves hauran d'organitzar-se, treballar en equip i superar diverses proves per tal de combatre els efectes tòxics i revertir la situació tot buscant solucions per preservar la natura en bones condicions.
El diumenge tindrà lloc un dinar de germanor i un acte públic per commemorar el 15è aniversari de l'associació, actualment immersa en un procés que pretén unificar tot el moviment escolta català en una sola entitat. L'ocasió comptarà amb la presència de Marta Vilalta, Directora General de Joventut de la Generalitat de Catalunya, i representants de l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora, així com d'antics membres i fundadors de l'entitat.
600 infants i joves faran una tasca de sensibilització ambiental a Sant Quirze de Besora
El Solà acull una activitat ambientada amb una història d'un accident químic que transforma la població en zombis
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 17 de març de 2017 a les 11:28
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic