En els últims dies, en alguns domicilis de Torelló s’han rebut trucades d’una empresa demanant de fer una anàlisi de l’aigua i posant en dubte la qualitat de l’aigua de la xarxa. L’empresa Sorea, concessionària del servei de subministrament d’aigua potable al municipi, informa que no té res a veure amb aquesta empresa i certifica que la qualitat de l’aigua compleix tots els requisits per al consum humà. L’empresa ha emès el següent comunicat:
“L’empresa Sorea informa:
• En cap cas el servei municipal d’aigua de Torelló gestionat per Sorea truca als ciutadans per realitzar analítiques dins de les cases, posant en dubte la potabilitat de l’aigua distribuïda. Qualsevol empresa o particular que faci aquest tipus de trucades en nom de Sorea o del servei municipal d’aigües de Torelló està incorrent en un frau de llei, de caràcter penal.
• Sorea realitza tota mena de controls analítics per tal de detectar la presència de microorganismes i productes químics indesitjables i per controlar altres característiques de l’aigua subministrada com l’olor, color i sabor. S’analitzen més de 60 paràmetres de tipus microbiològic i físico-químic (pH, conductivitat...). Totes aquestes analítiques es realitzen de manera satisfactòria conforme al RD 140/2003, en el qual queden establerts els paràmetres i criteris de qualitat de l’aigua pel consum humà. L’aigua subministrada a Torelló compleix tots els requisits de qualitat pel consum humà.”
Alerta amb les anàlisis d'aigua a Torelló
Sorea alerta que una empresa està realitzant trucades fraudulentes als veïns
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 25 de març de 2015 a les 11:41
Et pot interessar
-
Municipis Les notícies més llegides de la setmana
-
Municipis Olost farà una consulta per decidir si surt o es manté a la comarca del Lluçanès
-
Municipis L'Art Fest de Torelló omplirà de grafitis més de 150 metres de paret de l'Institut Cirvianum
-
Municipis Mor el conductor d'un cotxe en un xoc frontal a la C-25 a Sant Sadurní d’Osormort
-
Municipis Netegen les vies del tren de l'estació de Manlleu
-
Municipis Cau una part del Castanyer de les Nou Branques de Viladrau