La Guàrdia Urbana de Vic va detenir aquest dijous al migdia un home després d'una persecució per Vic que va acabar a la carretera de Manlleu. Tal com explica el cos vigatà en una nota, una patrulla va observar un vehicle amb plaques estrangeres que estaven alterades en un dels números.
Els agents van fer indicacions al vehicle perquè s'aturés per poder esbrinar-ne el motiu, però aquest va fugir. El sospitós es va saltar de forma consecutiva tres semàfors en vermell i va conduir en contra direcció a la ronda de Camprodon obligant els vehicles que venien de cara i alguns vianants a apartar-se del seu pas.
Finalment, el conductor va topar amb un altre vehicle policial que havia estat alertat i li va barrar el pas, rebent així l'impacte. El cotxe fugat estava ocupat per tres persones i el conductor, de 62 anys i veí de Manlleu, no tenia punts al carnet de conduir i, a més, portava documentació falsa. Se'l va detenir per la comissió de diferents delictes de falsificació documental i de plaques de matrícula, conducció temerària, conducció sense carnet i resistència i desobediència als agents. En la persecució hi van intervenir tres dotacions de la Guàrdia Urbana i una de paisà. No hi va haver agents ferits.
Detenen un home després d'una persecució per Vic
El conductor de Manlleu es va saltar tres semàfors consecutius i va circular contra direcció a la ronda Camprodon
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2017 a les 10:31
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic