Detingut un jove de Manlleu que estafava gent d'edat avançada

Societat

El noi es feia passar per una amic de la família

Publicat el 15 de gener de 2015 a les 06:24
La Policia Local de Manlleu va detenir aquest dimarts M.O, un jove de 26 anys i veí de la població, per estafes i entrades en habitatges aliens. El detingut es dedicava a estafar o furtar directament a persones d’edat avançada, fent-se passar per un amic dels seus néts o familiars, trucant la porta del domicili i demanant diners amb l’excusa de la suposada coneixença de la família, per la venda de samarretes...  En algunes ocasions havia furtat carteres per descuit de la persona.

Els últims furts van tenir lloc el passat diumenge, 11 de gener. La col·laboració ciutadana ha estat clau per aquesta detenció, doncs tres de les persones afectades van fer una descripció acurada de l’individu que va permetre la seva detenció.

Un cop acabades les diligències, el jove va passar a disposició judicial. El detingut ja tenia antecedents i detencions per fets similars.
Escull Osona com la teva font preferida de Google