Els Mossos d’Esquadra han detingut a Osona un grup de persones acusades d’un presumpte frau amb productes financers i targetes de crèdit, de les que se n'haurien fet falsificacions. El cas està sota secret de sumari i no han transcendit massa dades. La policia continua investigant i no es descarten noves detencions.
De moment, ha transcendit que podrien haver-hi unes 13 persones detingudes a Osona i que la trama va molt més enllà de la comarca, amb vincles internacionals.
Els detinguts continuen passant avui, divendres, a disposició judicial, als jutjats de Vic. Alguns dels acusats ja van començar a declarar ahir davant del jutge.
El cas de les targetes de crèdit podria tenir vincles internacionals
Els detinguts continuen passant a disposició judicial. El cas està sota secret de sumari i no es descarten noves detencions.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 08 d’abril de 2011 a les 12:55
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí