Aquest diumenge, dia 12 de desembre, tindrà lloc a les instal•lacions del Club Bàsquet Manlleu la presentació dels equips del club.
La jornada començarà a les 4 de la tarda amb el partit del Sènior B i, tot seguit, es farà la presentació dels diferents equips de l’entitat. Finalment, a les 6 de la tarda es disputarà el partit del primer equip del Club Bàsquet Manlleu, el Sènior A.
El Club Bàsquet Manlleu és el resultat de la fusió del mateix club amb el Club Esportiu Osona de Manlleu.
DATA: DIUMENGE, dia 12 de desembre de 2010
HORA: 16:00 hores
LLOC: Club Bàsquet Manlleu
HI INTERVINDRAN: Josep Mas, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Manlleu; Pep Crespi, president del Club Bàsquet Manlleu.
ARA A PORTADA
-
Romà Casanova: «L'Església és una de les institucions que més i millor ha gestionat la pederàstia» Xavi Llambrich
-
El bisbe de Vic elogia el caràcter «proper a la gent» de Lleó XIV i la «defensa dels més necessitats» Redacció
-
Vic demanarà a la Generalitat ampliar el servei de bus que connecta amb el Lluçanès i el Berguedà Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 10 de desembre de 2010 a les 15:15
Et pot interessar
-
Societat Busquen figurants per una comèdia que s'està gravant a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat Un miler de persones participen en la fira d'ocupació GiraFeina Osona
-
Societat El Festival de Música de Sant Pere de Casserres tanca amb èxit una edició renovada
-
Societat La UVic-UCC celebra la primera dècada de l'Executive MBA
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 9, 10 i 11 de maig
-
Societat El Festival EnCanta de Roda de Ter enceta una nova edició amb Jazzwoman o Remei de Ca la Fresca