Els jugadors del AEC Manlleu celebren la victòria davant el Girona. Foto: Eloy Garcia / Elter.net
L’AEC Manlleu, de Tercera Divisió, ha aconseguit aquest dimecres una victòria històrica davant el Girona (1-0), equip de Segona A, i s’ha classificat per a la fase final de la Copa Catalunya. A la semifinals tindrà com a rival el Barça o l’Espanyol.
Els jugadors de Francesc Cargol han plantejat un partit intens i han disposat de més ocasions de perill que els rivals. El Girona s’ha trobat incòmode durant tot el partit per les dimensions reduïdes del camp i per la incapacitat de batre un Fran esplèndid entre els tres pals.
Planagumà ha fet el gol de la victòria al minut 57 després d’una passada de la mort de Baruc. El Manlleu ha sabut mantenir l’avantatge al marcador malgrat les darreres escomeses rivals i s’ha guanyat així una plaça a la fase final de la Copa Catalunya.
El Manlleu fa història i elimina el Girona de la Copa Catalunya
Ara s’haurà d’enfrontar al Barça o a l’Espanyol en semifinals.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2012 a les 08:56
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants