L’oficina del Síndic de Greuges es desplaçarà a Vic, el dijous 4 de febrer, per tal d’atendre les persones que vulguin presentar queixes o fer consultes sobre les actuacions de les administracions públiques o de les empreses que presten serveis d’interès general. Els assessors del Síndic atendran les visites a les dependències del palau Bojons, plaça de don Miquel de Clariana, 3.
Les persones interessades a ser rebudes per l’equip del Síndic han de concertar prèviament l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o bé enviant un missatge a l’adreça electrònica sindic@sindic.cat, amb el nom i el número de telèfon per poder contactar.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2016 a les 07:37
Et pot interessar
-
Societat Una influenciadora visita Osona i el Lluçanès per difondre l'oferta turística i gastronòmica del territori
-
Societat Els Mossos denuncien una dona per simular una agressió sexual a Sant Miquel de Balenyà
-
Societat Alerta per pluges intenses a Osona i el Lluçanès
-
Societat Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Societat Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Societat Intensifiquen les accions de control de la població de conills a Osona