L'Ajuntament d'Espinelves ha denunciat aquest dimarts "freqüents" problemes de línia de telefonia que han deixat el municipi incomunicat durant dos dies de novembre i desembre. Des del consistori asseguren que l'empresa encarregada d'oferir els serveis, Telefónica, "no ha donat cap explicació i tampoc ha proposat cap solució al problema" i ha advertit que catorze persones viuen soles i depenen del servei de teleassistència, que queda inoperatiu quan no hi ha línia i queden desprotegides.
Per aquest motiu, l'alcalde d'Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha assegurat que prendrà accions legals. Denuncia que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL han de pagar 35.000 mil euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".
Espinelves prendrà accions legals contra Telefónica per talls de subministrament
L'Ajuntament denuncia que la companyia "no ha donat cap explicació"
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2016 a les 17:48
Actualitzat el 05 de gener de 2016 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
-
Societat
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
-
Societat
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
