L'Ajuntament d'Espinelves ha denunciat aquest dimarts "freqüents" problemes de línia de telefonia que han deixat el municipi incomunicat durant dos dies de novembre i desembre. Des del consistori asseguren que l'empresa encarregada d'oferir els serveis, Telefónica, "no ha donat cap explicació i tampoc ha proposat cap solució al problema" i ha advertit que catorze persones viuen soles i depenen del servei de teleassistència, que queda inoperatiu quan no hi ha línia i queden desprotegides.
Per aquest motiu, l'alcalde d'Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha assegurat que prendrà accions legals. Denuncia que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL han de pagar 35.000 mil euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".
Espinelves prendrà accions legals contra Telefónica per talls de subministrament
L'Ajuntament denuncia que la companyia "no ha donat cap explicació"
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 05 de gener de 2016 a les 17:48
Actualitzat el 05 de gener de 2016 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí