L'Ajuntament d'Espinelves ha denunciat aquest dimarts "freqüents" problemes de línia de telefonia que han deixat el municipi incomunicat durant dos dies de novembre i desembre. Des del consistori asseguren que l'empresa encarregada d'oferir els serveis, Telefónica, "no ha donat cap explicació i tampoc ha proposat cap solució al problema" i ha advertit que catorze persones viuen soles i depenen del servei de teleassistència, que queda inoperatiu quan no hi ha línia i queden desprotegides.
Per aquest motiu, l'alcalde d'Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha assegurat que prendrà accions legals. Denuncia que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL han de pagar 35.000 mil euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".
Espinelves prendrà accions legals contra Telefónica per talls de subministrament
L'Ajuntament denuncia que la companyia "no ha donat cap explicació"
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2016 a les 17:48
Actualitzat el 05 de gener de 2016 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic