La Diputació ha realitzat els treballs d'arranjament de dos centres educatius en el municipi de Lluçà. Els projectes han estat coordinats per la Gerència de Serveis d'Educació.
En concret, s'han dut a terme treballs d'arranjament de patis exteriors, pintura, reparació de persianes i millores en la il·luminació de l'Escola Gafarró-ZER Alt Lluçanès i de l'Escola Bressol Gafarronets, ambdues ubicades al nucli de Santa Eulàlia de Puig-oriol.
L'import total d'aquests obres ha estat de 20.009,95 euros, dels quals la corporació provincial ha aportat la pràctica totalitat, en el marc del Pla de Xarxa de Governs Locals 2012-2015 en l'àmbit de manteniment d'equipaments i infraestructures que va acordar amb l'Ajuntament del municipi.
La Diputació rehabilita dos centres educatius de Lluçà
La inversió ha estat de 20.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2013 a
les 23:10
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Vic incorpora la cirurgia robòtica d'alta precisió
-
Societat
Les millors imatges del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Societat
«Entrebancs com la dermatosi nodular ens han de servir per millorar com a sector»
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló inspecciona un infrahabitatge del carrer Sant Josep
-
Societat
Arnau Tordera pronuncia el pregó del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Societat
Neix Birding Ter, una fira per impulsar el riu Ter com a eix de connexió territorial
