El conseller d’Interior, Felip Puig, en la seva compareixença davant dels mitjans ara només fa uns minuts, ha anunciat que demà no hi haurà transport interurbà escolar a la comarca d’Osona. Els centres escolars, però, es mantindran oberts i funcionaran amb tota normalitat.
La mesura afectarà la majoria de comarques del prelitoral català on aquesta nit i matinada hi poden haver nevades de força intensitat. També tres comarques de l’interior, en concret Osona, la Segarra i el Bages, en aquestes amb caràcter preventiu, ja que a la Catalunya Central no s’esperen fortes nevades. Sí que s’esperen però, glaçades importants i plaques de gel a les carreteres, fruit de l’onada de fred siberià que entrarà a partir d’aquesta nit a tot el país.
La Generalitat suspèn el transport escolar interurbà a Osona per aquest divendres
Les escoles de la comarca, però, funcionaran amb tota normalitat.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2012 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Societat
Endesa adaptarà més de 300 suports de la xarxa elèctrica d'Osona per reforçar la protecció de l'avifauna
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Societat
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari
-
Societat
Còctel d'emocions entre els estudiants osonencs a l'inici de la selectivitat
