El conseller d’Interior, Felip Puig, en la seva compareixença davant dels mitjans ara només fa uns minuts, ha anunciat que demà no hi haurà transport interurbà escolar a la comarca d’Osona. Els centres escolars, però, es mantindran oberts i funcionaran amb tota normalitat.
La mesura afectarà la majoria de comarques del prelitoral català on aquesta nit i matinada hi poden haver nevades de força intensitat. També tres comarques de l’interior, en concret Osona, la Segarra i el Bages, en aquestes amb caràcter preventiu, ja que a la Catalunya Central no s’esperen fortes nevades. Sí que s’esperen però, glaçades importants i plaques de gel a les carreteres, fruit de l’onada de fred siberià que entrarà a partir d’aquesta nit a tot el país.
La Generalitat suspèn el transport escolar interurbà a Osona per aquest divendres
Les escoles de la comarca, però, funcionaran amb tota normalitat.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2012 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
