La UE Seva recorre a l'èpica per animar els seus aficionats

Publicat el 25 d’abril de 2012 a les 08:03
La Unió Esportiva Seva ha enregistrat un èpic espot promocional on es fa una crida als aficionats perquè omplin el camp municipal de la població aquest diumenge (17:00 h). El primer equip de futbol és podria proclamar campió de lliga de Quarta Catalana per primer vegada a la seva història si guanya el seu partit contra el Sant Feliu Sasserra i el seu rival directe, el Sant Bartomeu del Grau, no ho fa en el seu matx.

L'espot porta per títol "Voler és poder, ara només ens faltes tu". El primer equip té un dels partits més importants de la temporada ja que s'enfronta al quart classificat, amb el que va perdre per 2 a 1 a la primera volta.

Amb l’objectiu de donar a conèixer el club i el partit vital del primer equip, el club llança un vídeo on es recorre a les emocions i sentiments dels aficionats perquè aquests omplin el camp. L'anunci es pot veure en alta definició i l'ha produït, dirigit i realitzat l'Albert Saus, guionitzat en Pere Serrabassa i l’actor és en David Mas, tots jugadors del primer equip.