En aquests moments l'alberg residència Canonge Collell de Vic és el primer alberg de Catalunya (de la xarxa pública de la Generalitat) en ocupació per davant de Barcelona, Lleida, i Girona. L'ocupació estable fixa mensual, tot i la crisi, és propera al 80%. Anualment, al 2009 l'alberg vigatà va fer més de 42.000 pernoctacions i més de 100.000 àpats. Aquests són els diferents serveis que l'alberg ofereix:
1. Residència universitària, d'octubre a juny en habitacions dobles i triples (totes amb bany), pensió complerta de dilluns a diumenge. Total places: 145 places
2. Alberg de joventut, tot l'any, en règim bàsic de dormir i esmorzar, per individuals, grups (culturals, esportius, ong, Vacances en família, L'estiu és teu, Mercat de Música Viva de Vic, etc), professionals (universitaris, sanitat, educació), Erasmus, pràctiques en empreses, estades curtes (des d'un dia fins a varis mesos a preus especials a mida).
En habitacions compartides triples o quadrúples per a grups i famílies o individuals amb un complement per ús exclusiu. L'alberg disposa del Centre de BTT comarcal i lloguer de bicis BTT i urbanes.Total places disponibles: 162.
3. Per a congressos, trobades, reunions, xerrades, tertúlies, assemblees, rodes de premsa, conferències, jornades, taules rodones i presentacions de productes l'alberg disposa de sis sales amb capacitat des de 20 fins a 150 persones.
En cas de ser clients o pertànyer a entitats sense ànim de lucre l´ús és gratuït, sempre amb prèvia reserva i disponibilitat.
L'alberg Canonge Collell de Vic, líder en ocupació
El model de residència universitària és un dels seus trets diferencials.
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
22 de febrer de 2010 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
