En aquests moments l'alberg residència Canonge Collell de Vic és el primer alberg de Catalunya (de la xarxa pública de la Generalitat) en ocupació per davant de Barcelona, Lleida, i Girona. L'ocupació estable fixa mensual, tot i la crisi, és propera al 80%. Anualment, al 2009 l'alberg vigatà va fer més de 42.000 pernoctacions i més de 100.000 àpats. Aquests són els diferents serveis que l'alberg ofereix:
1. Residència universitària, d'octubre a juny en habitacions dobles i triples (totes amb bany), pensió complerta de dilluns a diumenge. Total places: 145 places
2. Alberg de joventut, tot l'any, en règim bàsic de dormir i esmorzar, per individuals, grups (culturals, esportius, ong, Vacances en família, L'estiu és teu, Mercat de Música Viva de Vic, etc), professionals (universitaris, sanitat, educació), Erasmus, pràctiques en empreses, estades curtes (des d'un dia fins a varis mesos a preus especials a mida).
En habitacions compartides triples o quadrúples per a grups i famílies o individuals amb un complement per ús exclusiu. L'alberg disposa del Centre de BTT comarcal i lloguer de bicis BTT i urbanes.Total places disponibles: 162.
3. Per a congressos, trobades, reunions, xerrades, tertúlies, assemblees, rodes de premsa, conferències, jornades, taules rodones i presentacions de productes l'alberg disposa de sis sales amb capacitat des de 20 fins a 150 persones.
En cas de ser clients o pertànyer a entitats sense ànim de lucre l´ús és gratuït, sempre amb prèvia reserva i disponibilitat.
L'alberg Canonge Collell de Vic, líder en ocupació
Societat
El model de residència universitària és un dels seus trets diferencials.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2010 a
les 17:26
Et pot interessar
-
Societat
Santa Cecília de Voltregà i Gurb, entre els 10 municipis més rics de Catalunya
-
Societat
Les obres per a millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb començaran el novembre
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre
-
Societat
Un projecte vol convertir antigues rectories en desús del Lluçanès en habitatge social
-
Societat
Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí
-
Societat
El MEV ensenyarà una obra de Joan Miró que conserva a la seva col·lecció
