Un motorista, ferit en xocar contra un vehicle a L'Esquirol
Ha traslladat a l'hospital de Vic i s'ha circulat amb pas alternatiu al punt quilomètric 14 de la C-153, en direcció Manlleu, durant una hora
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2014 a
les 14:53
Un vehicle i una moto han xocat aquest diumenge al migdia, poc després de la 1, a la carretera C-153, a L'Esquirol, al punt quilomètric 14, al tram que enllaça amb Manlleu. El motorista n'ha resultat ferit, amb una fractura, segons el Servei Català de Trànsit, i per això una ambulància del SEM l'ha traslladat fins a l'Hospital General de Vic. Com a conseqüència de l'accident, la carretera ha quedat inicialment tallada a les 13.25 hores, tot i que poc després s'ha reobert als vehicles amb pas alternatiu en ambdós sentits durant mig quilòmetre, fet que ha produït retencions, segons Trànsit. Les afectacions viàries han durant una hora abans de restablir-hi la normalitat de pas.
Escull Osona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
