El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha emès una sentència on anul·la la delimitació del sector del Pla Parcial Urbanístic número 4 “Pont Est” i el Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manlleu, perquè s’havia aprovat sense l’informe preceptiu d’inundabilitat. El jutge ordena que es torni a tramitar la seva aprovació amb la incorporació d'aquest informe.
L’Ajuntament de Manlleu ha anunciat que presentarà un recurs de cassació davant del Tribunal Suprem contra la sentència. Ho explica en una nota: “Tot i que la sentència és contra un acord de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament com a codemandat interposarà en breu recurs de cassació davant del Tribunal Suprem. Es considera que en la data d’aprovació inicial del POUM no era vigent el Decret 305/2006 que exigeix els estudis d’inundabilitat i, per tant, no es pot aplicar de manera retroactiva la norma”.
"La sentència dictada no és ferma i, per tant, el POUM continua vigent, així com tot el planejament i gestió urbanística que a la seva empara fins ara s’han dut a terme, i s’aplicarà amb tota normalitat", expliquen fonts municipals.
Una sentència anul·la el POUM de Manlleu perquè es va fer sense l'informe d'inundabilitat
L’Ajuntament presentarà recurs de cassació davant del Tribunal Suprem de Justícia de Catalunya
ARA A PORTADA
-
El Casal Popular Boira Baixa de Manlleu denuncia la «repressió» de la Policia Local: «Ja no callarem més» Irene Giménez Vinyet
-
El ple de Vic desestima la petició de consulta popular plantejada per la Plataforma CAP-Caputxins Irene Giménez Vinyet
-
-
La bona notícia de Pilarín Bayés després d'estar ingressada a l'hospital: «Mai havia estat tant temps sense dibuixar» Redacció
-
Publicat el 15 de novembre de 2014 a les 22:05
Actualitzat el 15 de novembre de 2014 a les 22:08
Et pot interessar
-
Societat
Es reprenen els judicis penals a Vic després de set anys
-
Societat
Taradell converteix la festa dels Tonis en un «gran museu viu» del patrimoni rural
-
Societat
Salut nomena Joan Turró nou president del Consorci Hospitalari de Vic
-
Societat
Un hivern com els d'abans: les millors imatges del fred, les glaçades i la neu a Osona i el Lluçanès
-
Societat
L'Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central acompanya 39 entitats d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
La banda osonenca Pelat i Pelut anuncia que posa fi al projecte musical
