El grup municipal de CiU a Lleida presentarà una esmena als pressupostos municipals de 2015 per reclamar una partida de 50.000 euros per al manteniment i la conservació de la Seu Vella i les esglésies de Sant Llorenç i Sant Martí.
El candidat de CiU a la ciutat, Toni Postius, ha destacat aquest diumenge en un comunicat que el patrimoni monumental del municipi "necessita un manteniment i unes inversions dirigides a la seva millora i a la seva òptima conservació.
CiU també té previst presentar una altra esmena per habilitar una partida de 20.000 euros per posar en marxa una campanya de fumigació del riu Segre al 2015 quan es consideri necessari per evitar problemes amb la presència de mosquits.
CiU de Lleida reclama 50.000 euros per a la conservació de la Seu Vella i dues esglésies
El grup municipal presentarà una esmena als pressupostos municipals
Ara a portada
-
-
Política ERC avala la nova injecció de crèdit d'Illa a canvi d'incidir en la resposta als aranzels Sara Escalera
-
Política L'oficialitat del català: entre la discreció i una pròrroga de Junts a Sánchez que no és eterna Bernat Surroca Albet
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el 14 de desembre de 2014 a les 17:48
Et pot interessar
-
Política La jutgessa processa el germà de Sánchez per prevaricació i tràfic d'influències
-
Política Primeres esquerdes entre Illa i l'establishment
-
Política El doble missatge pel català que deixa l'assaig general de Sant Jordi
-
Política Laure Vega, el lideratge emergent de la CUP que s'asseu a la taula amb el Govern