El grup municipal de CiU a Lleida presentarà una esmena als pressupostos municipals de 2015 per reclamar una partida de 50.000 euros per al manteniment i la conservació de la Seu Vella i les esglésies de Sant Llorenç i Sant Martí.
El candidat de CiU a la ciutat, Toni Postius, ha destacat aquest diumenge en un comunicat que el patrimoni monumental del municipi "necessita un manteniment i unes inversions dirigides a la seva millora i a la seva òptima conservació.
CiU també té previst presentar una altra esmena per habilitar una partida de 20.000 euros per posar en marxa una campanya de fumigació del riu Segre al 2015 quan es consideri necessari per evitar problemes amb la presència de mosquits.
CiU de Lleida reclama 50.000 euros per a la conservació de la Seu Vella i dues esglésies
El grup municipal presentarà una esmena als pressupostos municipals
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2014 a les 17:48
Et pot interessar
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política Derrota d'Illa al Parlament: l'oposició tomba la mesura estrella dels 200.000 pisos
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors
-
Política El PSC votarà en contra de negociar el referèndum d'autodeterminació que demanava Junts