[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=E5vxOTQNjAA[/youtube]
El discurs de Gabriel Rufián carregant contra el PSOE continua generant debat. Una de les darreres cares conegudes en donar la seva opinió ha estat el Gran Wyoming. Aquest dilluns el presentador d'El Intermedio va referir-se al diputat d'ERC com al nou "tipo duro" del Congrés i el va titllar de "femen masculino" tot fent broma de la seva cara de "nen bo".
Així mateix, el presentador va recordar al diputat republicà el pacte de la seva formació amb l'antiga Convergència, "que no és precisament d'esquerres", va apuntar el Gran Wyoming. "Rufián és tan independentista que s'ha independitzat dels actes del seu propi partit", va concloure.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de novembre de 2016 a les 15:04
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política El Govern reconeix que l’arribada de PP i Vox a la Moncloa «faria perillar els acords»
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza