Els periodistes del Congrés castiguen Gabriel Rufián

L'Associació de Periodistes Parlamentaris li dona el premi "càstig per a la premsa"

Publicat el 14 de desembre de 2017 a les 07:13

Gabriel Rufián, en una intervenció al Congrés. Foto: ACN


L'Associació de Periodistes Parlamentaris (APP) ha adjudicat aquesta dimecres el premi "El càstig per a la premsa" al portaveu adjunt d'ERC, Gabriel Rufián, durant la celebració de la seva gala anual durant la qual es fa un balanç del treball dels diputats i senadors.


Ni Rufián ni la resta de diputats republicans no van assistir a la gala per demostrar la seva solidaritat amb el vicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras.


En contraposició, el premi "a la millor relació amb la premsa" va ser lliurat a la portaveu socialista Margarita Robles. El premi més prestigiós de la nit, l'Emilio Castelar al millor orador de 2017 va ser per a Aitor Esteban del PNB, mentre que el guardó "flagell a l'oposició" va recaure en el president del Govern, Mariano Rajoy. Irene Montero, de Podem, va rebre el premi "flagell al govern".