L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha convocat una mobilització a la presó de Lledoners per donar suport a la vaga de fam que han iniciat Jordi Sánchez i Jordi Turull.
La plataforma independentista apunta que a les sis de la tarda s'iniciarà la concentració a les portes del centre penitenciari amb l'objectiu de fer un gran cercle de llum.
Ahir ja es van ajuntar unes cinc-centes persones al centre penitenciari per donar el tret de sortida de l'acampada de 24 hores per donar suport a Sánchez i Turull.
Sánchez i Turull han anunciat aquest cap de setmana que inicien una vaga de fam després de fer-se pública la primera fotografia de tots els presos independentistes que estan tancats a la presó de Lledoners. Volen protestar d'aquesta manera contra el bloqueig que pateixen els seus recursos davant el Tribunal Constitucional per endarrerir la seva arribada a tribunals internacionals.
L'ANC convoca una mobilització a Lledoners per donar suport a la vaga de fam
La plataforma pretén fer aquesta tarda un cercle de llum a les portes del centre penitenciari
Ara a portada
Publicat el 02 de desembre de 2018 a les 12:37
Et pot interessar
-
Política El PP català assumeix que no hi haurà congrés fins a les properes eleccions espanyoles
-
Política L’extreballador d’ERC esquitxat pel cas dels cartells, repescat com a assessor de la Diputació de Barcelona
-
Política Tot el que revela la declaració de guerra inèdita de Llarena
-
Política Sánchez posa un ou a cada cistella en la guerra aranzelària