L’alcaldessa de Sant Cugat i presidenta del Consell Nacional del Partit Demòcrata Europeu Català (PDECat) assegura que treballarà perquè el referèndum sigui una realitat. Així ho ha afirmat en el tradicional esmorzar de Nadal que l’ajuntament vallesà manté amb la premsa cada any, i on ha sortit al pas de les declaracions fetes en una entrevista a NacióDigital, on va assegurar que calia ser realistes davant la possibilitat que el referèndum no es pogués fer.
“Hem treballat molts i molts anys per arribar fins aquí, és el meu compromís, treballat insistentment en la causa per l’alliberament del país”, ha expressat Conesa. En aquest sentit, ha afegit que cal mantenir el pols ferm per fer un país de grans oportunitats que “es pot perfectament desenvolupar com Estat independent”.
“No només sóc del referèndum, treballaré perquè es faci, i el dia 23 de desembre assistiré a la cimera sobre el referèndum”, ha afegit Conesa. En aquest sentit, ha defensat que des de les institucions que presideix (Ajuntament de Sant Cugat i Diputació de Barcelona) treballarà perquè sigui una realitat. “De tant en tant hi ha polèmiques, i aquest cop m’ha tocat a mi”, ha dit en to de broma.
Mercè Conesa: «Treballaré perquè es faci el referèndum»
L’alcaldessa de Sant Cugat i presidenta del Consell Nacional del PDECat surt al pas després d’assegurar a NacióDigital que potser no es podria dur a terme | Defensa la feina feta fins ara i que se seguirà treballant en la mateixa línia
ARA A PORTADA
-
«Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim» Marc Orts i Cussó
-
És una onada de calor? Aquestes són les condicions del Meteocat per decretar-la Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
L'Aragó demana l'execució forçosa del trasllat de les obres de Sixena en un termini de set mesos Redacció
Publicat el 20 de desembre de 2016 a les 10:23
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política La família de Guillem Agulló demana a Illa que li retorni el Premi després de relegar-lo
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols