Perpinyà acollirà aquest febrer un acte multitudinari del Consell de la República en què hi assistiran Carles Puigdemont i Toni Comín. Tal com ha informat Catalunya Ràdio, l'alcalde Jean-Marc Pujol ha explicat en una entrevista que s'ha posat a disposició de la Generalitat i del president Puigdemont per fer "tot el que calgui" per a l'organització de l'acte.
Es preveu que l'esdeveniment sigui multitudinari. Segons l'emissora catalana, el consell espera entre cinquanta mil i cent mil persones a la localitat de la Catalunya Nord. L'acte ha de servir er celebrar les darreres victòries judicials a Europa i condemnar la repressió.
D'altra banda, Pujol ha reconegut que té "una relació personal molt forta amb el president Puigdemont" -de quan era alcalde de Girona- i ha apuntat que es va oferir com mediador entre el conflicte del govern de la Generalitat i l'Estat espanyol després de l'1-O.
Perpinyà acollirà un acte multitudinari amb Puigdemont i Comín al febrer
L'alcalde de la ciutat s'ha posat a disposició del Govern i l'expresident a l'exili per fer "tot el que calgui"
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2020 a les 16:59
Et pot interessar
-
Política Les claus de la proposta d'ERC al Congrés per «habilitar» la gestió catalana de l'IRPF
-
Política Illa troba el gust en el cos a cos amb Ayuso
-
Política Yolanda Díaz assegura que negocia la reducció de la jornada laboral amb Puigdemont
-
Política «Fins ara, qui ha sortit més ben parat de la dana ha estat Vox»
-
Política Montserrat i Carles Puigdemont, entre la distància i les ambigüitats benedictines
-
Política Tellado, número dos del PP: «Ens entenem amb Junts, que és un partit de centredreta»