El diputat d'ERC Gabriel Rufián ha afirmat aquest dimarts que l'únic rei que reconeix "té 5 anys, pesa 20 quilos i espero que sigui a l'escola", en referència al seu fill. Rufián, després de bromejar, ha explicat que no veu "noticiable" que el rei Felip VI no vulgui rebre la presidenta del Parlament, Carme Forcadell.
Al republicà no li sorprèn que la monarquia "no respecti la democràcia i un mandat popular com el català", ja que es tracta d'una institució que va ser "ratificada" i "afavorida" pel franquisme.
El diputat republicà ha comentat que espera que el seu partit només estigui al Congrés 18 mesos "com a màxim o el temps necessari per iniciar el procés d'autodeterminació català".
Rufián afirma que l'únic rei que reconeix «té 5 anys, pesa 20 quilos i espero que sigui a escola»
Política
El diputat d'ERC no veu "noticiable" que Felip VI no rebi Forcadell | Diu que la monarquia va ser "afavorida" pel franquisme
ARA A PORTADA
-
Política La crisi d'ERC complica encara més repetir la suma independentista a Girona Lluís Girona Boffi
-
Política Marc Puigtió renuncia a ser alcaldable d'ERC a Girona per la conspiració amb un influencer ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Política Frontex i l'Europol controlen les xarxes pel rumor d'un nou creuament de frontera a Ceuta el 15 d'agost Bernat Surroca Albet
Publicat el
12 de gener de 2016 a
les 11:38
Et pot interessar
-
Política
Homenatge a Josep Sunyol en el 90è aniversari del seu afusellament
-
Política
Noranta anys de l'assassinat de Josep Sunyol, el president del Barça que mereix més memòria
-
Política Felip VI es reunirà aquest dijous amb el president de Ceuta a Palma
-
Política
El PP demana que el Senat habiliti el mes d’agost per abordar la crisi migratòria de Ceuta
-
Política
Espanya a l'Àfrica
-
Política
Celebrem la unanimitat del Consell
