El diputat d'ERC Gabriel Rufián ha afirmat aquest dimarts que l'únic rei que reconeix "té 5 anys, pesa 20 quilos i espero que sigui a l'escola", en referència al seu fill. Rufián, després de bromejar, ha explicat que no veu "noticiable" que el rei Felip VI no vulgui rebre la presidenta del Parlament, Carme Forcadell.
Al republicà no li sorprèn que la monarquia "no respecti la democràcia i un mandat popular com el català", ja que es tracta d'una institució que va ser "ratificada" i "afavorida" pel franquisme.
El diputat republicà ha comentat que espera que el seu partit només estigui al Congrés 18 mesos "com a màxim o el temps necessari per iniciar el procés d'autodeterminació català".
Rufián afirma que l'únic rei que reconeix «té 5 anys, pesa 20 quilos i espero que sigui a escola»
El diputat d'ERC no veu "noticiable" que Felip VI no rebi Forcadell | Diu que la monarquia va ser "afavorida" pel franquisme
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de gener de 2016 a les 11:38
Et pot interessar
-
Política Feijóo acusa Sánchez d'encapçalar un «govern fallit» que s'ha «posat de perfil» davant els incendis
-
Política El Govern insta els ajuntaments a posar-se les piles amb el català
-
Política Ordinalitat, l'exigència amb el somriure de Díaz Ayuso de fons
-
Política «Millorar els serveis públics» i «prosperitat»: els objectius del nou curs d’Illa
-
Política El govern espanyol garanteix «protecció diplomàtica» a la Flotilla: «No permetrem que es violi la legalitat internacional»
-
Política Reapareix la periodista amb qui dinava Mazón durant la dana deu mesos després