
L'exconsellera socialista Montserrat Tura considera que han de dimitir tots els polítics que han donat ordres d'espiar. Ho ha dit en al·lusió a informacions aparegudes en alguns mitjans que apunten, entre d'altres, que l'exsecretari d'organització del PSC, José Zaragoza, havia encarregat informes a l'agència de detectius Método 3. En una entrevista a a l'espai 'El Suplement' de Catalunya Ràdio, l'exdirigent socialista considera una "barbaritat" que en el moment polític actual en què "s'avança cap a coses importants" i els ciutadans "esperen dels seus responsables l'alçada moral necessària per sortir de la crisi", s'estigui parlant "d'autèntiques misèries".
Tura s'ha referit a informacions com les publicades pel diari El Mundo que apunten que Zaragoza va encarregar gravar amb un micròfon ocult la conversa entre la presidenta del Partit Popular de Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho i l'exparella de Jordi Pujol Ferrusola en un restaurant barceloní.
Tura creu que quan van sortir les primeres informacions sobre aquest presumpte espionatge polític, la primera cosa que hauria d'haver fet el ministre de l'Interior del govern espanyol, Jorge Fernández Díaz, era avisar "a totes les persones que han estat seguides i vigilades" per tal poguessin emprendre amb celeritat "les accions que considerin oportunes".