Aquest dissabte 27 de març a les 6 de la tarda a Can Costa i Font de Taradell tindrà lloc l'entrega del IV Premi Sambori Òmnium, amb un acte que començarà amb la benvinguda a càrrec del vicepresident d’Òmnium Toni Reig, seguida del lliurament de premis. Per amenitzar la celebració, hi haurà l’actuació del mag Pota que farà gaudir a petits i grans, i finalment un berenar per a tots els assistents, amb entrada lliure i gratuïta. Òmnium ha comptat amb el suport de les regidories de Cultura i Educació de l’Ajuntament de Taradell.
El premi ha comptat a Osona, el Ripollès i La Garrotxa amb una participació de més de 2.000 alumnes, tot un èxit per ser el primer any que es porta a terme a la Demarcació de l’Alt Ter-Garrotxa, i consolida el Sambori com a premi de narrativa escolar de referència que obre l’horitzó de Països Catalans.
El IV premi Sambori Òmnium es porta a terme a nivell de tot el territori de Catalunya, La Franja i la Catalunya Nord i unifica sota un mateix nom diversos premis de narrativa escolar.
Les diferents demarcacions d’Òmnium han estat les responsables de recollir els treballs guanyadors de tots els centres que hi han participat.
Podeu consultar més informació, les bases i edicions anteriors en aquest enllaç
El Premi Sambori Òmnium es consolida
Cultura
El guardó literari ha comptat amb una participació de més de 2.000 alumnes a Osona, la Garrotxa i el Ripollès
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de març de 2010 a
les 07:30
Et pot interessar
-
Cultura
Camprodon vibrarà amb el Festival Microclima
-
Cultura
Queralbs homenatja els antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria
-
Cultura Un projecte proposa als habitants de Ripoll explorar elements desconeguts dins la vila
-
Cultura
L'ateneu de Campdevànol recupera l'activitat després de les obres a l'edifici centenari
-
Cultura
Construeixen a Campdevànol un pessebre a escala real amb fusta de boscos de la zona
-
Cultura
La Fira de Bruixes de Ripoll 2025: una de les cites esotèriques més rellevants del país
