El ribetà Eudald Carbonell, es capbussa «Sota terra»
Arqueologia per a tots els públics, la nova aposta de TV3 per les nits de dilluns
ARA A PORTADA
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
-
Indústria i serveis lideren el creixement econòmic del Ripollès el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
La cuina catalana ja té premi: aquests són els onze millors restaurants que la practiquen Irene Montagut
-
Publicat el 07 de juny de 2010 a les 06:22
L'arqueòleg i paleontòleg ribetà, Eudald Carbonell, coprotagonitzarà a partir del dilluns 7 de juny un nou programa de TV3: Sota terra. Conduït pel periodista Fermí Fernàndez, el nou espai pretén posar l'arqueologia a l'abast de tots els públics. En aquest sentit es desplaçaran a diversos indrets del nostre país a la recerca de diverses troballes per desenterrar. Entre altres, visitaran el Camp dels Ninots de Caldes de Malavella, l’abric Romaní, a Capellades, la fortalesa ibera dels Vilars d’Arbeca, el castell d’Àger o les trinxeres de la batalla de l’Ebre, a la Terra Alta.
Sota Terra és una adaptació del programa Time Tea, que des de fa 15 anys es projecta al Channel 4, al Regne Unit, amb gran èxit d’audiència.
- Web de Sota Terra
Et pot interessar
-
Cultura
La Fira de Bruixes de Ripoll 2025: una de les cites esotèriques més rellevants del país
-
Cultura
Un camió-teatre farà parada al Ripollès aquest setembre
-
Cultura
El fotoperiodista Jordi Borràs rebrà un dels Premis Transhumant 2025 en la inauguració a Ripoll
-
Cultura
Un joc de taula recrearà la història mil·lenària de Sant Joan de les Abadesses
-
Cultura
Tots els espectacles del Mercadal del Comte Guifré de Ripoll: 9, 10 i 11 d'agost
-
Cultura
Ripoll retorna a l’època medieval amb la 27a edició del Mercadal del Comte Guifré
