El rodatge de la nova producció de TV3 El lloc dels fets, que ha començat fa poc, passarà pel Ripollès, concretament pel monestir de Santa Maria de Ripoll. Es tracta d'un programa que es basa en la descoberta d'esdeveniments de caràcter històric que van passar a llocs concrets d'arreu del país. El programa, presentat per Marc de las Heras, fa una investigació periodística que vol resoldre misteris i conèixer els fets que podrien haver canviat el present, segons ha informat la Conselleria de la Presidència de la Generalitat en un comunicat.
La sèrie documental històrica, que s'emetrà l'any 2017, mostrarà 13 indrets amb 13 històries, la majoria poc conegudes, que porten a un passat que va des dels ibers fins a principis del segle XX. Aquesta nova producció recorrerà diferents punts de la geografia per conèixer traïcions, estafes, crims, secrets obsessions o venjances.
Cadascun dels tretze capítols s'ocuparà també dels diferents escenaris i monuments, del seu entorn i dels atractius que ofereixen actualment. De las Heras mostra en aquesta nova producció la seva faceta d'historiador, i guia l'espectador per lloc on van passar fets històrics singulars. De las Heras també investiga les pistes amb l'ajuda d'historiadors i especialistes, segons ha informat la Conselleria de la Presidència de la Generalitat en un comunicat.
La producció de TV3 i Createl, dirigida per Jesús Font, compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, a través de l'Agència Catalana del Patrimoni Cultural i de l'Agència Catalana de Turisme.
El rodatge d'una nova producció de TV3 passarà pel Ripollès
Cultura
La sèrie documental es basa en la descoberta d’esdeveniments de caràcter històric que van passar a llocs concrets d’arreu del país
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
Publicat el
29 de juny de 2016 a
les 13:43
Et pot interessar
-
Cultura
L’Inspira 2026 torna a exhaurir les entrades amb prop de 5.000 persones a la Devesa del Pla de Ripoll
-
Cultura
Pol Viñas reflexiona sobre l’obsessió per l’autenticitat a «No ets especial»
-
Cultura Inspira 2026: Sopa de Cabra, The Tyets i La Ludwig Band en un festival més accessible
-
Cultura
El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols
-
Cultura
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Cultura
Camprodon vibrarà amb el Festival Microclima
