Els actes començaran divendres amb la 23a Ruta Hippie de Romànic. A partir de tres quarts de deu del vespre, des de la plaça del Monestir i després del pregó del rei i la reina, es donarà tret de sortida al seguici que enllaçarà la nit a la Devesa del Pla on hi haurà música amb DJ Surda i seguidament amb la DJ Xekspir.
El dissabte serà el dia fort del Carnestoltes de Ripoll. Tindrà lloc la tradicional rua a partir de les cinc de la tarda. El recorregut serà el següent: C. Concepció Ducloux, Crta. Barcelona, Passeig Ragull, C. Macià Bonaplata, Passeig Sant Joan, Pont d’Olot, C. Bisbe Morgades, Pl. Ajuntament, C. Berenguer el Vell, Ctra. Ribes, C. Del Prat, C. Nou, Pl. Gran i Ctra. Barcelona on es realitzarà el ball davant el jurat.
A dos quarts de dotze també hi haurà la Rua Golfa que començarà a la plaça de l’Ajuntament i acabarà a la Devesa, on també hi haurà amb Band Idos i Mon Dj fins entrada la matinada.
I diumenge, serà el torn dels infants. A les cinc de la tarda, des de la plaça de l’Ajuntament, hi haurà cercavila fins a la Devesa, on es tancarà la jornada amb animació infantil a càrrec de Jordi Tonietti.
ðŸŽðŸŽ‰ 27, 28 i 29 de maig, un #Carnestoltes de #Ripoll en unes dates inèdites, però que tindrà de tot!
— Ajuntament de Ripoll 🎗 (@Aj_Ripoll) May 24, 2022
🔗 Consulteu tota la programació aquí: https://t.co/OnYhsHBgyx pic.twitter.com/RkCiC2tlVD
