L'empresa de comunicació audiovisual Web3.0TV, de Camprodon, ha produït un vídeo promocional de les illes de Cap Verd promogut Strela, la principal marca de cervesa del país africà. L'anunci, que mostra els atractius de l'arxipèlag atlàntic, té com a lema “jo sóc strelista, i tu?”.
La realització del vídeo va anar a càrrec d'Elias Lalaux, director de Web3.0TV, l'empresa que produeix ValldeCamprodonTv.com. Laura García, de l'agència de publicitat barcelonina Dogwood, es va encarregar de la direcció creativa mentre que Albert Ramírez va ser-ne el director de fotografia. En el projecte també hi va participar el fotògraf nord-americà Jason Clevering que es va encarregar de les imatges del making of. Tant el vídeo com el making of es van enregistrar en alta definició amb les noves càmeres Canon Eos 7D.
Cap Verd és una república africana formada per deu illes on hi viuen poc més de 425.000 persones. L'any 1975 va aconseguir la seva independència respecte Portugal.
[vimeo]12242155[/vimeo]
Una empresa de Camprodon produeix un anunci d'una cervesa de Cap Verd
Strela és la principal cervesa de l'arxipèlag africà

- El ple de l'Ajuntament de Vilanova va aprovar ahir els pressupostos municipals -
- Ajuntament de Vilanova
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2010 a les 10:44
Et pot interessar
-
Societat Alerta de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Activat l'avís de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Protegeixen el so de les campanes centenàries de Ribes de Freser
-
Societat Problemes de cobertura mòbil a la Vall de Camprodon per unes obres
-
Societat Ribes de Freser supera el primer mes amb de contenidors xipats sense incidents importants
-
Societat Ogassa lluita per salvar l'escola