El Comte Guifré ha arribat aquest dimecres a Ripoll, per donar el tret de sortida a la 19 edició del Mercadal. Tritona és el grup amb el qual l'Ajuntament confia, des de fa més de cinc edicions, l'organització el Mercadal. Des d'aleshores s'ha incrementat el nombre d'activitats per a tots els públics.
Enguany, com a novetat, es realitzen dues projeccions de mapping al Monestir. La primera tindrà lloc aquest dijous 11 d'agost a les 23.30 hores. La segona, divendres 12, es presentarà a les 22.30 hores, després d'un dels clàssics de la programació del Mercadal, la Gran Desfilada que començarà a les 20.00 hores als jardins del Monestir.
FOTOS El Mercadal de Comte Guifré arriba a la 19a edició
Durant tres dies, Ripoll gaudeix d'una programació amb actes per a tots els públics Una projecció de "mapping" al Monestir tanca les activitats d'enguany
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2016 a les 15:28
Et pot interessar
-
Cultura Mor l'organista i musicòleg Modest Moreno als 69 anys
-
Cultura Camprodon acollirà la xerrada «Les mines històriques a l’alta muntanya»
-
Cultura Camprodon acull un càsting de figurants per a una pel·lícula sobre la tragèdia del Balandrau
-
Cultura Un edifici del segle XIX de Ribes de Freser es converteix en residència artística i espai de creació
-
Cultura Torna la Fira Catalana de l'Ovella i la Fira de Santa Teresa a Ripoll
-
Cultura Del Tarot a cercaviles místiques: així serà la Fira de Bruixes de Ripoll 2024