L'empresa nord-americana Google i el diari NacióDigital han signat un acord en virtut del qual la nostra capçalera s'incorpora al Google Play Quiosc, una plataforma informativa en la qual des d'ara el català tindrà presència per primera vegada. Aquest és un gran pas per a la projecció mundial de la nostra llengua, que contribueix a la seva difusió i coneixement arreu del món.
Google Play Quiosc és l’aplicació per a telèfons Android i Iphone que dona accés directe a uns 4.000 mitjans de comunicació d'arreu del món. Entre les capçaleres més destacades hi ha Washington Post, The New York Times o The Financial Times, i també d'altres en castellà com El Confidencial, 20 Minutos o l’agència de notícies Europa Press. El Play Quiosc disposa, a més, d’una àmplia selecció de les revistes més reconegudes de grups com ara Time, Forbes, RBA o Hearst.
Google ha decidit obrir el seu quiosc de referència mundial al català i NacióDigital és el primer mitjà que s’hi incorpora. Des d’ara, tots els usuaris podran trobar el diari fent una cerca a l’aplicació i consultar el contingut complet: l’actualitat del dia, a més de les entrevistes, els reportatges, les vídeo-càpsules d’anàlisi o les columnes d’opinió.
El Play Quiosc es va inaugurar ara fa tres anys, i avui ja compta amb uns 100 milions de lectors. L’aplicació permet guardar articles per llegir més tard, accedir a una biblioteca amb la tria prèvia de l’usuari, o a una selecció diària de les notícies més destacades.
NacióDigital és des del 2015 el diari digital líder en català, amb uns 2,5 milions d'usuaris mensuals (Dades OJD). El mitjà sempre ha apostat per la tecnologia i per seguir el ritme de les innovacions en el terreny digital. En aquests moments, compta amb 19 edicions territorials des de les quals es potencia el periodisme local, i una desena de canals temàtics i publicacions col·laboradores de referència com ara Adolescents.cat, Catorze, Enderrock i Esguard.
Google Play Quiosc incorpora la llengua catalana i s'estrena amb NacióDigital com a primer mitjà
Cultura
L’aplicació de Google compta amb més de 100 milions de lectors que ara podran accedir també a la informació de NacióDigital des de qualsevol mòbil
ARA A PORTADA
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
-
-
Societat Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya Neus Climent
Publicat el
06 de juliol de 2017 a
les 13:00
Et pot interessar
-
Cultura
L’Inspira 2026 torna a exhaurir les entrades amb prop de 5.000 persones a la Devesa del Pla de Ripoll
-
Cultura
Pol Viñas reflexiona sobre l’obsessió per l’autenticitat a «No ets especial»
-
Cultura Inspira 2026: Sopa de Cabra, The Tyets i La Ludwig Band en un festival més accessible
-
Cultura
El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols
-
Cultura
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Cultura
Camprodon vibrarà amb el Festival Microclima
