Sovint les noves tecnologies fan miracles. És el cas del que està vivint la ripollesa Marta Altesa, de 20 anys, que aquest diumenge actuarà en un concert dels Jamiroquai a Santiago de Xile, segons ha avançat El 9 Nou. També podrà mostrar la seva habilitat amb el baix en un altre concert del mític grup de funk que es farà el proper 20 de febrer a Lima, al Perú.
Altesa ha penjat a la xarxa diverses cançons de grups com Red Hot Cili Peppers, Muse o Michael Jackson, entre altres. Tanmateix, va veure per sorpresa, segons explica El 9 Nou, com els Jamiroquai van compartir al seu Facebook dues cançons que havia pujat al Youtube: “(Don't) Give hate a chance” i “Time won't wait” (ja superen les 60.000 visualitzacions).
Més tard, després que el mànager li demanés el telèfon, va ser el mateix cantant del grup, Jay Kay, que el va felicitar personalment i la va acabar convidant al concert que el grup farà aquest diumenge a la capital xilena. Posteriorment, també la van convidar a actuar al Perú on podrà mostrar la seva habilitat amb el baix davant de milers de persones.
Tots els vídeos de Marta Altesa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u_AI2v-4DTs[/youtube]