El president d'Òmnium Cultural, el sabadellenc Jordi Cuixart, forma part del jurat del Festival Protesta, que se celebra a Vic del 18 al 26 d'octubre. L'activista social està en presó preventiva des de fa gairebé dos anys. Des de l'organització del certamen agraeixen a Cuixart la seva participació i "per fer que el cinema de denúncia trenqui totes les barreres, també els de la presó".
El festival, que té lloc entre Vic (majoritàriament) i Barcelona, s'inaugurarà el proper divendres 18 d'octubre a dos quarts de 10 de la nit al Cinema Vigatà amb l'estrena de For Sama, de la directora Waad Al-Khateab. El film narra el viatge íntim i èpic de l'experiència de la guerra des d'un punt de vista femení.
Jordi Cuixart, de jurat al Festival Protesta
Cultura
El president d'Òmnium Cultural forma part del certamen que se celebra del 18 al 26 d'octubre a Vic
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
24 de setembre de 2019 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
