Amazon ha posat en marxa aquest dimecres el servei d’entregues en una hora Prime Now a Barcelona i a 26 localitats del seu entorn, com els municipis vallesans de Cerdanyola del Vallès i Sant Cugat, però també d'altres com l’Hospitalet de Llobregat i Sant Joan Despí, entre d’altres. Sabadell, però, haurà d'esperar a poder gaudir d'aquest servei.
Les comandes, que han de tenir un import mínim de 19 euros, s’hauran de fer a través d’una aplicació mòbil, on s’oferiran més de 20.000 productes que es lliuraran al comprador en una hora o en franges d’entrega de dues hores. El portal entra així en competència directa amb el petit comerç i els supermercats.
En l’app, s’hi pot trobar una botiga on es podran comprar productes exclusivament catalans –incloent-hi congelats, refrigerats i frescos- i que també podran ser lliurats en 60 minuts. Més del 50% de les entregues es faran en vehicles elèctrics, incloent-hi bicicletes. De fet, la multinacional tindrà a Barcelona la seva flota ecològica més gran d’Europa.
"És una manera totalment nova i increïblement còmoda de comprar. Els clients catalans poden des d'avui comprar calçots, fuet i tomàquets de penjar, entre molts altres productes, i tenir-los a casa en dues hores de manera gratuïta", ha assenyalat el director general d'Amazon.es, François Nuyts, ressaltat que l'empresa disposa també d'una botiga especialitzada en productes catalans.
L’aplicació, disponible per a iOS i Android, i els usuaris podran triar entre les entregues en una hora, amb un cost de 5,90 euros, o el lliurament gratuït en franges de dues hores, entre les vuit del matí i la mitjanit. Prèviament, els clients hauran de ser Premium, que té un cost de 19,95 euros anuals.
La capital catalana s’ha convertit en la sisena ciutat de l’Europa continental en disposar de les entregues ultraràpides d’Amazon, entre les quals hi ha Londres París i Munic, a més de San Francisco, als Estats Units.
Proveïdors a Mercabarna
Per oferir productes frescos, Amazon ha incorporat diversos proveïdors de Mercabarna que han estat treballant els últims anys per incorporar la distribució en línia al seu negoci, segons ha exposat el director d'estratègia de Mercabarna, Pablo Vilanova, que ha ressaltat que per a ells és "una oportunitat per generar una nova via de comercialització per als operadors".
A més, per a alguns dels nous proveïdors d'Amazon aquesta és la primera vegada que comercialitzen els seus productes en línia, com és el cas de la marca de iogurts catalana Pastoret, de la qual el seu director general, Xavier Pont, ha destacat "la innovació" del format de venda.
Amazon llança a part del Vallès i Barcelona el servei ràpid de lliuraments
L'empresa ofereix més de 20.000 productes en un temps d'entre una i dues hores | Entra en competència amb els supermercats

- Un repartidor d'Amazon | Europa Press -
- | Europa Press
Ara a portada
Publicat el 05 d’octubre de 2016 a les 11:11
Actualitzat el 05 d’octubre de 2016 a les 11:19
Et pot interessar
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat
-
Societat Els alcaldes de l’Arc Metropolità reclamen a Brussel·les la gestió directa dels fons europeus per a habitatge