Miguel Álvarez va valorar ahir el partit contra el Palamós i és que, després de deixar la porteria a zero davant el Nàstic, ahir el conjunt arlequinat va tornar a encaixar dos gols. "Hem tingut uns desajustos defensius que ens han acabat passant factura i cal que els corregim", va declarar l'entrenador.
Álvarez també va destacar la millora ofensiva en el que va ser el quart partit de pretemporada manifestant: "hem arribat amb més solidesa però ens falta paciència i frescor per donar l'última passada". A més, el tècnic andalús va valorar els primers minuts de Vinicius com arlequinat. "Ell és un jugador de banda, no un nou", va assegurar, per afegir que "se li ha notat la falta de minuts però quan agafi la forma gaudirem molt amb ell''.
Pastells: "Ens hem de preparar bé per a la lliga"
Ahir el jove lateral Sergi Pastells va jugar els 90 minuts de partit i ho va fer ocupant el lateral esquerre. "Tot i ser dretà amb el Europa vaig jugar la temporada passada en aquesta posició i em sento còmode", va afirmar el jugador. Pastells també va reconèixer que cada vegada l'equip es troba millor sobre la gespa. "Ens hem de preparar bé per la lliga, queda poc més d'una setmana perquè comenci i ho donarem tot", va prometre.
Ãlvarez: «Hem tingut desajustos defensius que ens han passat factura»
L'entrenador del CE Sabadell també va valorar positivament la millora ofensiva del conjunt arlequinat
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2015 a les 09:02
Et pot interessar
-
Esports Desqualifiquen un jugador de tenis per gestos obscens a Sabadell
-
Esports Un jutjat de Sabadell ordena registrar la seu de la Federació Catalana de Futbol
-
Esports 170 ciclistes participen en un 94è Campionat de Sabadell marcat per la pluja i la neu
-
Esports La Pista Coberta d'Atletisme ja duu el nom de Carme Valero
-
Esports Sabadell, seu dels Campionats de Catalunya de Joves de tennis taula
-
Esports De Sabadell a Riad: el català que capitaneja l'equip més important de l'Aràbia Saudita