El Centre d'Esports Sabadell ha perdut aquest dissabte davant l'Hèrcules en el seu compromís de Lliga, tot i que hi ha molts factors que han indignat l'afició arlequinada. La primera derrota de la temporada arriba en un enfrontament condicionat per l'actuació arbitral, que ha expulsat a Aleix Coch passada la mitja hora de joc i ha convertit una falta fora de l'àrea en penal al quart d'hora de la segona part.
Els primers 36 minuts de partit dels homes de Toni Seligrat han estat impecables en defensa, desactivant qualsevol intent de perill de l'Hércules, que majoritàriament arribava en centrades laterals. Només mancava una mica més de clarividència a l'hora de generar ocasions en pilotes llargues. Però, en aquest minut, el col·legiat Sánchez Gómez ha ensenyat la segona groga a Aleix Coch quan l'acció ja estava prèviament invalidada. Un espectacle força esperpèntic. Després d'ensenyar la targeta al central arlequinat, no ha tret automàticament la vermella i el joc gairebé estava en marxa però el seu assistent l'ha hagut de corregir mentre seguia buscant dorsals.
El fet d'estar amb un home de menys ha fet recular metres al CE Sabadell. Un xut al pal de Juli i una rematada de cap que ha fet volar Roberto han posat en avís a la defensa arlequinada. Però al quart d'hora de joc de la reanudació, la segona acció polèmica. Falta de Marc Martínez que, tot i deixar la marca de la gespa aixecada a un metre de l'àrea, s'ha convertit en penal. Chechu Flores ha enganyat Roberto i ha obert la llauna. El fet de jugar amb un home de menys en un escenari tan ampli com és el Rico Pérez s'ha notat en el físic arlequinat i, 12 minuts més tard, Carlos ha sentenciat en una rematada de cap.
El club qualifica l'arbitratge de "molt discutible", donat que ha condicionat el treball que havia fet l'equip durant la primera mitja hora de joc. El CE Sabadell tanca la tercera jornada en 12a posició amb 4 punts abans de rebre el pròxim diumenge (19:00) el Badalona a la Nova Creu Alta i després de dos desplaçaments consecutius.
El Sabadell cau amb polèmica arbitral inclosa davant l'Hèrcules (2-0)
El conjunt arlequinat ha patit una expulsió rigorosa i un penal fora de l'àrea
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat Redacció
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 03 de setembre de 2017 a les 22:44
Et pot interessar
-
Esports Les millors imatges de la rua del CE Sabadell
-
Esports El CE Sabadell torna a Primera Federació després d'un partit a Múrcia
-
Esports Desqualifiquen un jugador de tenis per gestos obscens a Sabadell
-
Esports Un jutjat de Sabadell ordena registrar la seu de la Federació Catalana de Futbol
-
Esports 170 ciclistes participen en un 94è Campionat de Sabadell marcat per la pluja i la neu
-
Esports La Pista Coberta d'Atletisme ja duu el nom de Carme Valero