Laia Casajoana, en categoria femenina, s’ha coronat com a guanyadora amb un registre de 16:59 a la Cap d'Any Race, la cursa de cap d'any que cada any aplega atletes d'arreu a la ciutat de Sabadell. En homes, Alexis Rodríguez ha guanyat per tercer cop, en una cita que ha reunit 2.000 atletes.
Alexis Rodríguez ha protagonitzat una remuntada espectacular als darrers metres a Ernest López, que havia dominat la cursa des d’un bon principi. Rodríguez s’ha endut la victòria amb un temps de 14:54, aconseguint també el seu rècord personal en distància de 5 quilòmetres. El tercer classificat de la prova ha estat el reconegut triatleta Miquel Blanchart.
Pel que fa a la categoria femenina, la jove Laia Casajoana s’ha endut la victòria en l’esprint final aturant el cronòmetre als 16 minuts i 59 segons. La segoviana Idaira Prieto s’ha posicionat com a segona classificada i la Marta Romance, per la seva banda, ha pujat al tercer esglaó del podi.
L’èxit d’inscripció de la cursa també s’ha viscut a les tres curses infantils, amb més de 400 nens i nenes acomiadant l’any corrent unes distàncies de 1.000, 500 i 220 metres, segons l’edat dels més menuts. Un nou rècord de participació també per a aquesta cursa solidària, on els corredors han aportat un gel de sabó en el moment de recollir el dorsal, que es donaran al Rebost Solidari de Sabadell, i que se sumen a la donació de 1.000 unitats que ha fet Acofarma.
Laia Casajoana i Alexis Rodríguez guanyen la 8a edició de la «Cap d'Any Race»
La cita ha reunit uns 2.000 atletes
Ara a portada
Publicat el 01 de gener de 2019 a les 11:52
Et pot interessar
-
Esports Un jutjat de Sabadell ordena registrar la seu de la Federació Catalana de Futbol
-
Esports 170 ciclistes participen en un 94è Campionat de Sabadell marcat per la pluja i la neu
-
Esports La Pista Coberta d'Atletisme ja duu el nom de Carme Valero
-
Esports Sabadell, seu dels Campionats de Catalunya de Joves de tennis taula