Sotan Tanabe: «Necessitàvem guanyar per agafar més confiança»

Publicat el 15 d’abril de 2015 a les 12:21

Sotan Tanabe, en roda de premsa a Sant Cugat. Foto: CES


El jugador japonès del CE Sabadell, Sotan Tanabe, destaca la importància de la última victòria d’aquest dissabte contra el Lugo. Els arlequinats s’han aferrat a la lluita aferrissada per la permanència, una situació que promet emoció i molt patiment fins al final de la Lliga.

Sotan ho ha explicat després de l’entrenament que l’equip ha fet aquest matí al CAR  de Sant Cugat. El Sabadell segueix exercitant-se per preparar el proper enfrontament al camp del Valladolid, on els arlequinats necessiten sumar per assolir una salvació que es troba a un punt.

“Després de tants empats, necessitàvem guanyar per agafar més confiança, estem en una bona dinàmica”, ha explicat Sotan, que ha afegit que “el Valladolid es un equip molt complet, però hem de mantenir la porteria a zero i aprofitar que en determinats moments el rival es desequilibra una mica”.

Per últim, el jugador ha mostrat el seu compromís amb el club tot i tenir menys minuts que l’any passat. “Intento entrenar cada cop millor per ser titular, m’he de guanyar la confiança del tècnic Mandiá tot i que el més important és continuar sumant per l’equip”, ha explicat Sotan, que ha afegit que estarà disposat a jugar com a lateral dret tot i no ser la seva posició natural.