El partit entre el Centre d'Esports Sabadell i el CF Badalona s'ha vist interromput aquest diumenge al vespre a l'estadi de la Nova Creu Alta arran d'una avaria que ha deixat sense llum tot el barri. El xoc s'ha reprès, amb un resultat final d'empat a zero.
A la primera meitat el Sabadell ha dut la iniciativa i, tot i que s'ha aproximat amb perill a l'àrea de Morales en algunes accions, no ha tingut unes oportunitats tan clares com les del badalona. Moyano, amb un cop de cap que ha sortit desviat, i Enri, en una ràpida internada a l'àrea que ha refusat el porter a l'últim moment, han tingut el gol a un pam.
Després del descans la primera notícia destacable ha estat l'apagada de llum que hi ha hagut a l'estadi del Sabadell, que ha aturat el partit durant més de 20 minuts. Quan s'ha reprès el joc la segona groga que ha vist Vega ha posat les coses difícils als visitants.
Una apagada de llum obliga a aturar 20 minuts el Sabadell - Badalona (0-0)
El conjunt arlequinat ha sumat un punt a casa
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 10 de setembre de 2017 a les 21:34
Et pot interessar
-
Esports Les millors imatges de la rua del CE Sabadell
-
Esports El CE Sabadell torna a Primera Federació després d'un partit a Múrcia
-
Esports Desqualifiquen un jugador de tenis per gestos obscens a Sabadell
-
Esports Un jutjat de Sabadell ordena registrar la seu de la Federació Catalana de Futbol
-
Esports 170 ciclistes participen en un 94è Campionat de Sabadell marcat per la pluja i la neu
-
Esports La Pista Coberta d'Atletisme ja duu el nom de Carme Valero