La rehabilitació del Poliesportiu de Nostra Llar estarà acabada per Setmana Santa, després que les obres comencin a finals d'any, tal com va explicar aquesta setmana el primer tinent d'alcaldessa, Pol Gibert, després de la celebració de la Junta de Govern Local, en la qual es va aprovar el pressupost per aquest projecte.
Una partida de 604.951,50 euros per rehabilitar la pista d'hoquei per recuperar el seu ús, ampliació de l'edifici que hi ha annexat, enderrocar i substituir la grada, millorar els tancaments, la instal·lació de nous vestidors, una sala polivalent i un bar, entre d'altres.
Així mateix, es reemplaçarà la coberta de fibrociment i el paviment i solera. Unes intervenciones que pretenen conservar el caràcter original d'aquest equipament esportiu. En total, s'actuarà sobre una superfície de 2.038,25 metres quadrats.
La rehabilitació del Poliesportiu de Nostra Llar estarà feta per Setmana Santa
Es destinaran una mica més de 600.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2021 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime