La comissió Institut Can Llong–Escola Virolet, formada per les AMPAS del barri de Can Llong de Sabadell, han organitzat per aquest diumenge una nova mobilització reivindicativa per reclamar la construcció d'aquests dos centres. L'acció inclourà una passejada pels carrers d'aquesta zona de Sabadell i la col·locació d'una primera pedra simbòlica al lloc on s'hauria d'aixecar el nou edifici de l'Escola Virolet, que traurà dels barracons a 1.000 alumnes, professors i personal d'administració i serveis.
La protesta arrancarà al carrer Varsòvia i es desplaçarà fins la plaça Madird, la Còrdova, la Lisboa i acabarà al carrer Zurich. El recorregut estarà amenitzat per una batucada i l'organització convida els assistents a portar cassoles i xiulets per fer sentir la seva veu.
A l'aparcament del carrer Zúrich es durà a terme un acte simbòlic de col·locació de la primera pedra de l'Escola Virolet, amb la participació de tots els nens que s’apropin i l’assistència de partits polítics locals, representants del govern i de les escoles del barri.
A continuació tindrà lloc una festa amb tallers i les actuacions de les formacions Harmony, Be Frequency, i un espectacle de Dansa del Ventre.
Un vot de confiança
Pilar Gómez, portaveu de la Comissió IES Can Llong - Escola Virolet, recorda que tot i que hi ha una primera resolució del Parlament favorable, la proposta de pressupostos per 2016 no inclou cap partida en aquest sentit. Amb tot, confia que la Generalitat acabarà incloent la inversió necessària "per almenys els estudis dels projectes". Per tot plegat adverteix que estaran alerta i no descarta més accions de protesta en cas que sigui necessari.
Nova acció de protesta per exigir l'Escola Virolet i l'IES Can Llong
Les AMPAS del barri han organitzat una mobilització reivindicativa | Es farà un acte simbòlic de col·locació de la primera pedra | El Parlament va arpovar una resolució favorable al projecte
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 29 de maig de 2016 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
