El Centre d’Esports Sabadell ha estat rebut aquest migdia per la tinent d'alcalde d’Esports i alcaldessa accidental, Marisol Martínez, en un acte a la sala de plens de l’Ajuntament. La cita ha comptat amb l'assistència del primer equip, així com del president de l'entitat, Esteve Calzada.
Aquesta rebuda entra dins del marc de col·laboració i d'arrelament que vol continuar tenint aquest club amb la ciutat i les bones relacions que tenen ambdues entitats avui dia, segons detalla el Sabadell en un comunicat.
El CE Sabadell, rebut a l'Ajuntament
Ha presidit la trobada la tinenta d'alcalde d'Esports i alcaldessa accidental, Marisol Martínez
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
31 de juliol de 2018 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Esports
El Sabadell aconsegueix un ascens històric i torna a Segona Divisió
-
Esports
Mor Josep Duran, exnedador olímpic del CN Sabadell
-
Esports
El programa esportiu de la Festa Major de Sabadell 2025
-
Esports
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025
-
Esports
Les millors imatges de la rua del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell torna a Primera Federació després d'un partit a Múrcia
