Pol Roigé: «Tinc clar que he d'agafar més responsabilitats»

El jove davanter ha ampliat per a dues temporades més amb una altra d'opcional

Publicat el 10 de juny de 2015 a les 14:59

Pol Roigé ha renovat per dues temporades amb el CE Sabadell. Foto: CE Sabadell


El jove davanter Pol Roige ha renovat per dues temporades més i una altra d'opcional amb el primer equip del CE Sabadell. Així ho han anunciat els responsables de l'entitat i el mateix jugador aquest dimecres. El de Castelldefels s'ha mostrat satisfet amb la decisió i ha assegurat que treballarà per tirar endavant la situació en què es troba el conjunt que si no hi ha cap canvi baixarà de categoria. 

"Renovar amb el CE Sabadell és un pas endavant en la meva carrera. Tinc moltes ganes d'aprofitar aquesta oportunitat", ha afegit al respecte. El jugador arlequinat, que ha confessat que va firmar pel filial "amb l'objectiu de pujar al primer equip", també ha admès que els futbolistes del primer equip el van rebre molt bé. "Els companys m'han ajudat molt i m'han fet costat. Ara tinc més confiança gràcies a ells i em vaig sentir més còmode en els últims partits", ha manifestat.
 
Per últim, ha agraït el suport dels seguidors arlequinats. "L'afició sempre m'ha tingut estima i ho agraeixo molt. Sempre ho donaré tot en el terreny de joc", ha conclòs.
 
Per la seva banda, el vicepresident del CE Sabadell, Ignasi Lúquez, ha dit que "Pol Roigé és un actiu del club i s'ha de protegir" i que "la seva renovació és una gran notícia per al club, ja que l'entitat arlequinada vol créixer a través del futbol base".