Sabadell finançarà 340 places de casals de Nadal per a joves i infants desfavorits. La iniciativa, que ja es va dur a terme l'any passat, pretén promoure la cohesió i la igualtat d’oportunitats en l’accés al lleure educatiu. El govern local destinarà 16.600 euros per ajudar a aquestes famílies que arribaran derivades d'Acció Social.
Tal com ha explicat el tinent d’alcalde i regidor d’Educació, Joan Berlanga, el govern intervé en aquests cassos perquè no vol que infants i joves de la ciutat es quedin sense lleure educatiu per una qüestió econòmica. "L'any passat ja vam impulsar els primers casals de Nadal i ara els repetim, introduint-hi algunes millores que pensem que donaran un millor servei a les famílies", apunta el regidor.
Tots els casals, que es portaran a terme entre el 23 de desembre i el 5 de gener, oferiran un mínim de cinc dies lectius d’activitats i de tres hores diàries –alguns tindran més dies o més hores–.
Les entitats de lleure que oferiran places per a infants i joves en situació de dificultat són l'Associació Juvenil Esquitx de Sabadell, l'Associació Esportiva Can Deu, la Fundació Privada Idea (Gell Pandora), el Grup d’Esplai La Baldufa Can Puiggener, La Masia de Sabadell Grup d’Esplai, la ludoteca Margarida Bedós i Secunde Associació Juvenil per a l’Animació.
Les activitats seran diverses i estaran relacionades amb el coneixement de la ciutat, el foment de la participació en activitats del barri i tallers creatius de manualitats.
Sabadell subvenciona 340 places de casals de Nadal per a infants desfavorits
La iniciativa vol promoure la cohesió i la igualtat d’oportunitats en l’accés al lleure educatiu | El govern local destinarà 16.600 euros a aquesta acció
- Una nena en un dels casals de Nadal de Sabadell | Ajuntament de Sabadell -
- | Ajuntament de Sabadell
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 21 de desembre de 2016 a les 07:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
