I deu dies després d'encetar el nou any arriben les pluges i es trenca així la dinàmica del temps assolellat. Les precipitacions s'estendran per qualsevol punt i cap a la tarda aniran a la baixa, deixant pas a una tarda marcada per la nuvolositat. Tot i el canvi de temps, les temperatures es mouran ens uns registres molts semblants, amb previsió a caure cap al final de la jornada.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6Ye6A4LIxWk[/youtube]
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya per aquest divendres fins a mig matí s'espera precipitació a qualsevol punt. A partir d'aleshores i fins a primera hora de la tarda quedarà restringida a punts del litoral i prelitoral central i sud.
La temperatura mínima serà gairebé la mateixa a la d'aquest dijous, sense arribar als 10 ºc. La màxima, per la seva part, quedarà més restringida entre els 9 i 14 ºC.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2020 a les 22:30
Et pot interessar
-
Societat Sant Cugat projecta més de 110 habitatges de protecció oficial per a joves
-
Societat Sant Cugat celebra el Dia Mundial dels Mercats amb un ampli programa d’activitats
-
Societat Sant Cugat tindrà un nou centre socioeducatiu a Volpelleres
-
Societat Canvis i novetats en els ajuts per a l'habitatge a Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat presenta la primera edició de la Fira del Raig
-
Societat Sant Cugat és la tercera ciutat que més ha crescut al Vallès Occidental