La tarifa Plis-Plas permet estacionar un vehicle en l'àrea verda durant una hora per fer petites gestions amb l'objectiu de facilitar l'accés als eixos comercials de la ciutat i potenciar el comerç local i de proximitat. Aquesta tarifa va destinada als usuaris no residents en àrea verda per realitzar estacionaments curts quan els convingui, en una de les places regulades com àrea verda.
Les persones que vulguin gaudir d'aquesta tarifa hauran d'acostar-se al parquímetre més proper o utilitzar l'aplicació per a mòbil BLINKAY que permet agilitzar aquesta operació. Cal introduir la matrícula del vehicle per obtenir un tiquet gratuït.
La vigilància, al ser telemàtica, no requereix de tiquet físic. No obstant, no permetrà treure tiquets consecutius i solament es podrà gaudir dos cops al dia; una estarà disponible de 8 h a 14 h del migdia, i la segona de 14 h a 20 h de la tarda.
Com funciona la tarifa gratuïta «Plis-Plas» de Sant Cugat?
La tarifa Plis-Plas permetrà estacionar un vehicle en l’àrea verda durant 1 hora per fer petites gestions

- La vigilància, al ser telemàtica, no requereix de tiquet físic | Estefania Escolà -
- | Estefania Escolà
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2020 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat Sant Cugat tindrà un nou centre socioeducatiu a Volpelleres
-
Societat Canvis i novetats en els ajuts per a l'habitatge a Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat presenta la primera edició de la Fira del Raig
-
Societat Sant Cugat és la tercera ciutat que més ha crescut al Vallès Occidental
-
Societat Sant Cugat celebra la 25a edició de la Cursa d’Orientació Escolar
-
Societat Presenten mig miler de propostes als Pressupostos Participatius de Sant Cugat