El santcugatenc Jordi Brizo presenta la novel·la «Doce galaxias y una corbata de patitos»

L'odissea humorística d'aventures espacials està en fase de prevenda

  • Pere Aragonès, aquest dilluns a Colòmbia. -
Publicat el 18 de gener de 2022 a les 16:39
Actualitzat el 18 de gener de 2022 a les 17:09

El guionista i muntador escenogràfic santcugatenc Jordi Brizo presenta la seva novel·la "Doce galaxias y una corbata de patitos" (Valhalla Ediciones). Un llibre -en fase de prevenda- que narra les peripècies d'una tripulació unida a la força i pel destí que ha de salvar l'univers enfrontant-se contra un malvat ordinador omnipotent, imperis mil·lenaris, pirates espacials, explosions, sang i una falta total de sentit comú.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Jordi Brizø (@jordibrizo)


Una obra d'aventures espacials, amb l'humor com a pal de paller, que aprofundeix sobre les amistats i la família escollida. Com a membre de l'assemblea LGTBI+ de Sant Cugat, el col·lectiu té molta representació en la història. 

Pots encarregar la novel·la a través d'aquest enllaç. La prevenda inclou una dedicatòria de Brizo i un punt de llibre a joc. 

[noticia]3481[/noticia]