Gràfic | L'estiu fa caure en picat les dades de l'atur a Sant Cugat
El municipi comença el nou curs amb un total de 2.787 persones sense feina
 
        - El president del govern espanyol, Pedro Sánchez. -
- La Moncloa
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2021 a les 18:09
										Actualitzat el 02 de setembre de 2021 a les 19:08
									
								Sant Cugat manté l'embranzida agafada des del mes de febrer i torna a registrar una caiguda de l'atur per setè mes consecutiu. L'agost ha fet caure prop de 150 persones de les llistes de l'atur; tres dècimes menys respecte al mes de juliol. Un comportament que també s'ha pogut observar a la resta de la comarca i del país.
Així doncs, continua la caiguda lliure i s'inaugura el nou curs amb 2.787 persones sense feina a la ciutat, un 6,4% de la població. Una fotografia molt diferent a fa justament un any, quan aleshores es va assolir el pic de la pandèmia en relació a l'atur amb 3.584 veïns desocupats.
Juntament amb Matadepera, són les dues localitats del Vallès Occidental -amb superfície i població considerable- que millors números presenten a l'agost, amb una taxa d'atur del 4,5% i 6,4%, respectivament. La caiguda relativa més important l'ha registrat Castellbisbal amb 26 persones menys desocupades el que suposa prop d'un 5% del total d'aturats al municipi en tan sols 30 dies.
Aquest vuitè mes de l'any, tampoc hi ha hagut ple de municipis que hagin experimentat un descens a la comarca. A Castellar del Vallès la xifra d'aturats s'ha vist incrementada en 12; a Palau-solità i Plegamans, 9; i a Rellinars i Vacarisses, un cadascun.
Tot i això, les dues capitals, Sabadell (12,8%) i Terrassa (13,5%), han encapçalat les xifres totals amb major reducció absoluta; amb -283 i -350 aturats, respectivament. Per la seva banda, Catalunya també n'ha comptabilitzat 17.186 menys, deixant la dada completa en 391.128 catalans registrats a les llistes d'atur.
[plantillacoronavirus]
Et pot interessar
- 
												 Societat
												El 112 rep 33 trucades del Vallès Occidental per incidències amb les tempestes aquest dijous Societat
												El 112 rep 33 trucades del Vallès Occidental per incidències amb les tempestes aquest dijous
- 
												 Societat
												L'Ajuntament de Sant Cugat promociona la 1a edició dels Premis Dones d'Esport Societat
												L'Ajuntament de Sant Cugat promociona la 1a edició dels Premis Dones d'Esport
- 
												 Societat
												Detenen un multireincident per robatoris i danys a vehicles Societat
												Detenen un multireincident per robatoris i danys a vehicles
- 
												 Societat
												Cau una branca del Pi d’en Xandri, l'arbre monumental de Sant Cugat Societat
												Cau una branca del Pi d’en Xandri, l'arbre monumental de Sant Cugat
- 
												 Societat
												El Mercat Vell de Sant Cugat reobrirà les portes el 19 d'agost Societat
												El Mercat Vell de Sant Cugat reobrirà les portes el 19 d'agost
- 
												 Societat
												Obre el termini per demanar ajuts d'escolaritat i menjador d'escoles bressol pel curs 2025-2026 Societat
												Obre el termini per demanar ajuts d'escolaritat i menjador d'escoles bressol pel curs 2025-2026

 
															 
															 
															 
															 
															