L'alcalde de Sant Cugat, Josep Maria Vallès, ha anunciat aquest dilluns que, a partir d'aquest mes de setembre serà durant tot un dia al mes, matí i tarda, en una de les taules de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de la ciutat. Segons explica en una carta publicada a La Vanguardia i que ha compartit a la web de Junts Sant Cugat, aquesta iniciativa respon a la seva voluntat de "ser més accessible" i poder escoltar directament "aquells particulars que em volen plantejar un problema o una proposta de millora per Sant Cugat".
Vallès diu que li agrada "el tracte amb les persones, saber el per què de les coses", així com "implicar-me i ajudar a tirar endavant projectes". Tot i que la seva perspectiva sobre Sant Cugat no ha canviat, assegura que necessita "saber més coses, conèixer encara més la ciutat i la gent que hi viu" per poder solucionar dificultats.
L'alcalde encara no ha fet públic quin dia passarà matí i tarda a l'OAC de l'Ajuntament de Sant Cugat, però afirma que tots els suggeriments que li facin arribar en aquest horari d'atenció seran derivats a les àrees municipals corresponents i que rebran la resposta adequada al ciutadà que l'hagi formulat.
L'alcalde de Sant Cugat atendrà la ciutadania un dia cada mes a l'OAC
La iniciativa respon a la voluntat de "ser més accessible" per a la ciutadania, diu Josep Maria Vallès

- Josep Maria Vallès, en una imatge d'arxiu | Raquel Pérez - Aj. Sant Cugat -
- | Raquel Pérez - Aj. Sant Cugat
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2023 a les 15:57
Actualitzat el 28 d’agost de 2023 a les 16:09
Et pot interessar
-
Societat Les obres de millora dels carrers Santa Maria i Xerric s'endarrereixen: mínim fins al 2028
-
Societat Sant Cugat aprova un nou Pla Local de Joventut amb 60 accions diferents
-
Societat L'Ajuntament aprova el Pla d'emergència de suport a la pagesia
-
Societat L'Ajuntament remodela l’Escola Pins del Vallès i les pistes de la ZEM Jaume Tubau amb 729.000 euros
-
Societat La Villa Argentina de Sant Cugat acollirà 45 habitatges de lloguer protegit
-
Societat Augmenten la pobresa i els problemes de salut mental a Sant Cugat