Tanca l'històric Pintures Cabanas de Sant Cugat
El propietari del local, Ignasi Cabanas, explica que la raó al darrere de l'abaixada de la persiana és la seva jubilació

- Ignasi Cabanas, propietari de Pintures Cabanas i Els Tres Reis | Sergi Baixas -
- | Sergi Baixas
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’octubre de 2021 a les 18:20
L'històric establiment Pintures Cabanas abaixa la persiana. Inaugurat l'any 1951 i ubicat a la cèntrica plaça d'Octavià -a tocar del Monestir de Sant Cugat-, la drogueria tancarà les seves portes durant les properes setmanes. El motiu? La jubilació del propietari del local, Ignasi Cabanas.
"La raó per la qual tanquem la drogueria és molt senzilla: alliberar-me i disposar de més temps lliure", explica Cabanas, de 69 anys, en declaracions a NacióSantCugat. "Tot i això només tanquem Pintures; la jogueteria Els Tres Reis es mantindrà oberta", apunta. Cabanas confessa que vol descansar, però que això també li permetrà dedicar-li més temps al capdavant de la galeria d'art Sala Rusiñol; a pocs metres de la drogueria.
Així doncs, el futur de l'espai que deixarà Pintures Cabanas encara està per decidir. "Potser ampliarem la jogueteria o potser ho posarem en lloguer. Això encara està per veure", exposa el santcugatenc.
Et pot interessar
-
Societat El 112 rep 33 trucades del Vallès Occidental per incidències amb les tempestes aquest dijous
-
Societat L'Ajuntament de Sant Cugat promociona la 1a edició dels Premis Dones d'Esport
-
Societat Detenen un multireincident per robatoris i danys a vehicles
-
Societat Cau una branca del Pi d’en Xandri, l'arbre monumental de Sant Cugat
-
Societat El Mercat Vell de Sant Cugat reobrirà les portes el 19 d'agost
-
Societat Obre el termini per demanar ajuts d'escolaritat i menjador d'escoles bressol pel curs 2025-2026